hallå hallå mina kycklingar!

Nu sitter jag i min säng och dricker en chai och har det mys! Idag har jag fyndat ett armband, ett halsband och en svart spetsbandeutop! mkt trevligt!

Idag när jag stod i duschen och tvätta håret insåg jag att jag använder den sista schampoflaskan innan jag åker hem. Det är fan inte långt kvar tills jag åker hem! Jag måste verkligen njuta den sista tiden jag har kvar här! Oj, vad jag kommer att sakna Ida! Att inte ha en mysig bebis att krama längre, att inte höra hennes gulliga skratt och att inte se hennes ansiktsmin när hon försöker blinka med ena ögat. Kommer att vara konstigt att inte se henne växa upp. Jag önskar att det kunde vara lite lättare att hälsa på dom! Men dom kommer ju hem till Sverige ibland, så då får jag se till att hålla mig hemma :)

Jag kommer också sakna Björn väldigt mkt! Han är bland dom gladaste, snällaste, positivaste människor jag träffat! Och all hans positiva energi smittar av sig, inte bara på mig utan alla människor han träffar! Det är jäkligt coolt. Man kan tycka att man haft en dålig dag och man är lite nere, då drar han något skämt och vips tycker man inte lika synd om sig längre. Fan, det är inte mkt som krävs egentligen.

Jag tror att det är viktigt att släppa allt dåligt förflutet. Radera. Fokusera på nuet och framtiden istället. Det förflutna kan du aldrig ändra på, däremot kan förändra din framtid. Var tacksam för allt du har och kämpa för allt du vill ha. Annars whats the point with everything?

Jag är tacksam för:
- alla mina fina vänner
- min underbara familj som alltid ställer upp för mig
- min underbara USA-familj som betytt massor för mig under detta år
- alla underbara resor jag gjort
- allt jag lärt under detta år
- alla människor jag mött som gjort intryck


Kommentarer
Postat av: Dessan

Kloka ord honey

2009-09-03 @ 04:51:49
URL: http://desireelegetth.blogg.se/
Postat av: mallan

wow, deep inlägg ellan! very goodgummisnodd:)

2009-09-04 @ 11:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0