sundaynight words.

Hej bloggen!

Jag har haft lite problem på bh fronten på sistonde. Desiree berättade förut att i USA proppar man i massa hormoner och skit i kött, vilket leder till att tjejer för större bröst och killar blir mer pumpade. Ganska sjukt va? Mina bröst har faktiskt gått från att vara obefintliga, till att jag får grotesk push-up i alla gamla bh:ar. Jävligt jobbigt. Så nu har jag hållt på å köpa massa nya, fina grejer och allt känns kanon, men vet ni vad som hänt nu då? Dom jävlarna bara fortsätter växa. Så frågan är nu, ska jag köpa ännu fler nya bh:ar i större strl? Å kommer brösten minska sen när jag kommer hem till Sverige? Det skulle ju kännas jävligt snopet.. Någon som är kunnig inom det områder, kanske?

Jag hatar att man hela tiden ska vara så hård mot sig själv. Jag har jättelätt för att tänka negativa tankar om mig själv, trycker ner mig själv och får mig att må dåligt. Så jäkla meningslöst egentligen. Jag ska också jämföra mig med precis ALLA och tänker att alla är SÅ mkt bättre än mig själv. Var kommer den inställningen ifrån? Helt jävla värdelös är den! Den kastar vi bort! Jag är precis lika bra som alla andra. Och jag behöver inte ha kravet att vara bäst på allt. Jag är tillräckligt bra. Det var kvällens ego-boose :)

Always remember

-Ta vara på dagen, gör det bästa av situationen! Tänk på att vardagen är den största delen av ditt liv. Gör nåt bra av varje sekund.
-Släpp allt tråkigt grogg bakom dig, det gör dig ingen nytta!
-Var tacksam över att du är friskt, har tak över huvudet och mat på bordet.
-Visa kärlek
-Ett glatt humör gör allt! Be happy :)

Älskar er.


Kommentarer
Postat av: malinmalinmahiiin

hahahahaahahahahahahahahahahahahahahahaha!!

gillar dina bh-problem snuttan!! har tyvärr ingen lösning men du skulle inte kunna ta med lite sånt kött hem?? ;) finns vissa som kan behöva växa här!



snart kommer du heeeeeeeeeem

2009-09-21 @ 10:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0