Jag saknar sommaren i Boston

Förra sommaren var nog en av dom bästa sommarna någonsin. Jag har nog aldrig varit så glad och lycklig som jaf var då. Jag omringades av så många underbara glada, positiva människor. Jag träffade Björns härliga mamma, Kristin och Peo kom på besök, Kajsa, Daniel och Marcus kom efter det. Då var vi mitt inne i värsta regnperioden, så vi satt inne och spelade spel och tittade på filmer. Jag åkte till vackra San Fransisco och hälsade på underbara Kicki och henns fina familj och vänner<3 Jag och barnen badade nästan varje dag, vi åkte till stranden och bodyboardade. Vi åt frukt och hallon och de älskade laxbagels m. cream cheese och rödlök. Vi spelade tennis, simmade och sprang. Vi åkte på långa bilfärder lyssnandes på hög musik och såg många vackra stränder. Vi åkte till NYC. Underbara Underbara sommar.

Jag saknar vardagen i Boston. Att gå upp på lördagsmorgonen och mötas av min fina familj. Sätta mig i matrummet framför datorn och läsa bloggar med en kopp espresso (som Björn gjort eftersom jag aldrig riktigt lyckas).

Jag vill så gärna se mina fina barn växa upp, önskar att jag kunde vara där!:)

Underbara fina familj. Jag saknar er en väldans massa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0