Å då var man hemma igen då!

Mycket har hänt sen sist! Den 21 oktober lämnade jag mitt kära Boston och möttes av muliga Sverige! Jag möttes av Malin och pappa, tårar och glädje! Det var riktigt härligt att vara hemma igen, konstigt men skönt! Under veckans gång har jag hunnit med mycket! Träffat familj och vänner, varit i Örebro, festat, provjobbat på en pizzeria, gjort högskoleprovet. Jag har inte haft en lugn stund, vilket är så underbart! Jag älskar när det händer mycket, klarar inte av att sitta still för länge.

Jag ska provjobba igen på pizzerian på onsdag. Denna gången får jag dock betalt!! :)
Imorgon ska jag åka in till stan och lämna in lite fler CV:n. Ska lämna i varenda mataffär. Ingen affär går säkert.
Om 2 veckor bär det av mot Göteborg! Ska hälsa på släkt och vänner och lite annat smått å gott!
I lördags var vi på Laroy, sjukt rolig kväll! Kvällen bjöd på mycket dans, haha, så mycket att min klack gick av!!! Spårat verkligen haha!

Snart är julen här :) Ska bli så himla mysigt! Julbelysning, pepparkakor och julmusik, caaan't wait!! :)

Hoppas ni har det bra där ute :) Jag älskar er!

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0