kalasdagzzzzzzz

imorn har emilia kalas! Mia har fått nackspärr så det blir hardcorework imorn..

Jag har nu gått med i en pakt. Jag får bara äta godis/kakor/glass/chips///// 2 ggr innan ja åker hem. det enda jag får äta är nötter och mörk choklad. så är det med det!

Idag var jag ledig, så jag och Lisa åkte in till Boston och jag köpte en klocka (m. 5 olika armband!) galet snygg! Sen åkte vi till poolen och svalka oss, starbucks, sen hämta upp Desiree och åkte sen till Northshore mall för att hänga på forever 21. Jag kom därifrån m. en svart fodralklänning med dragkedja i mitten och en svart väska med nitar som jag tittat på massa ggr, men tyckt va för dyr.. Nu halva priset :):) livet är allt bra underbart, va?! :) Sen åkte vi hem till Desiree och åt omelett och tittade på Fired Up! Helt sjukt va mkt jag tittar på film här. Har aldrig varit ett filmfreak, men nu kan jag inte få nog..

Kommentarer
Postat av: kickilina

sa stolt over dig mitt lilla filmfreak ;) I've taught you well..

2009-08-23 @ 19:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0